Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Shop op onze website al jouw favoriete items door ze aan te klikken, de juiste maat te selecteren en op bestellen te klikken. Al je gewenste items zullen zich verzamelen in je winkelmandje.
Ben je klaar met winkelen? Klik dan op je winkelmandje en controleer of je maten en aantallen kloppen. Is dit allemaal correct? Klik dan op bestelling afronden.
Bij het afrekenen moet je al je persoonlijke gegevens invullen zoals je naam, en je facturatie- en leveringsadres. Heb je al een Garde-Robe account? Dan zullen deze gegevens automatisch worden ingevuld. Controleer deze gegevens wel voor je verder gaat naar de verzendmethode.
Bij verzendmethode kan je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen, een postpunt of zelfs om deze op te halen in één van onze winkels.
Wanneer je je verzendmethode hebt gekozen klik je op betaalmethode. Hier kan je je gewenste betaalmethode kiezen en de bestelling afronden. Nadat je betaling is afgerond, ontvang je een order bevestiging per e-mail. Je kan nu je order niet meer annuleren of aanpassen.
Veel Shopplezier op www.garde-robe.be !
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
- Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
- Is er een minimum bestelwaarde?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?