Veelgestelde vragen
Help er mist een item in mijn bestelling? Wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat er iets misloopt tijdens de verwerking van je bestelling. Indien dit het geval is vragen we je meteen contact op te nemen met onze klantenservice (webshop@garde-robe.be)met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
- Help, ik ben niet thuis op de moment van bezorging! Wat nu?
- Help, ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
- Bezorgen jullie buiten Belgie?
- Help, ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
- Ik heb een klacht over een item, wat nu?
- Kan ik mijn bestelling vandaag nog in huis hebben?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn?
- Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
- Wat is de garantie termijn?
- Wat zijn de garantievoorwaarden?
- Wat zijn de leveringsmogelijkheden?