Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling opvolgen?
Wanneer je bestelling is aanvaard, krijg je een orderbevestiging per e-mail. Vanaf dit moment zal je regelmatig statusupdates ontvangen over jouw bestelling. Krijg je deze niet, of zit je met bijkomende vragen, contacteer dan onze klantendienst : webshop@garde-robe.be
Veel Shopplezier @ www.garde-robe.be !
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
- Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
- Is er een minimum bestelwaarde?