Veelgestelde vragen
Ik heb een klacht over een item, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat een item niet aan de verwachtingen voldoet of niet in orde is. We raden je aan om in dat geval meteen contact op te nemen met onze klantenservice (webshop@garde-robe.be) met de vermelding van het probleem, artikelnummer en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Veel shopplezier op www.Garde-Robe.be !
- Help er mist een item in mijn bestelling? Wat nu?
- Help, ik ben niet thuis op de moment van bezorging! Wat nu?
- Help, ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
- Bezorgen jullie buiten Belgie?
- Help, ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
- Kan ik mijn bestelling vandaag nog in huis hebben?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn?
- Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
- Wat is de garantie termijn?
- Wat zijn de garantievoorwaarden?
- Wat zijn de leveringsmogelijkheden?