Veelgestelde vragen
Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
Ook buiten het garantietermijn kan je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een item langer meegaat dan het geval is, vragen we je meteen contact op te nemen met onze klantenservice (webshop@garde-robe.be) met de vermelding van het probleem, en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Veel shopplezier op www.Garde-Robe.be !
- Help er mist een item in mijn bestelling? Wat nu?
- Help, ik ben niet thuis op de moment van bezorging! Wat nu?
- Help, ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
- Bezorgen jullie buiten Belgie?
- Help, ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
- Ik heb een klacht over een item, wat nu?
- Kan ik mijn bestelling vandaag nog in huis hebben?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn?
- Wat is de garantie termijn?
- Wat zijn de garantievoorwaarden?
- Wat zijn de leveringsmogelijkheden?