Veelgestelde vragen
Wat is de garantie termijn?
Voor alle artikelen hanteert Garde-Robe een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode je artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan eerst (voor het retourneren) contact op met onze klantenservice (webshop@garde-robe.be) met de vermelding van het probleem, en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Veel shopplezier op www.Garde-Robe.be !
- Help er mist een item in mijn bestelling? Wat nu?
- Help, ik ben niet thuis op de moment van bezorging! Wat nu?
- Help, ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
- Bezorgen jullie buiten Belgie?
- Help, ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
- Ik heb een klacht over een item, wat nu?
- Kan ik mijn bestelling vandaag nog in huis hebben?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn?
- Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
- Wat zijn de garantievoorwaarden?
- Wat zijn de leveringsmogelijkheden?