Veelgestelde vragen
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
Je kan je bestelling zelf ophalen in je winkel naar keuze of laten opsturen. Het versturen gebeurd via Bpost. Heb je een voorkeur voor nog een andere verzendmethode, laat ons dit dan zeker weten via webshop@garde-robe.be en dan bekijken we of we deze kunnen toevoegen aan de standaard verzendmethoden.
- Help er mist een item in mijn bestelling? Wat nu?
- Help, ik ben niet thuis op de moment van bezorging! Wat nu?
- Help, ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
- Bezorgen jullie buiten Belgie?
- Help, ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
- Ik heb een klacht over een item, wat nu?
- Kan ik mijn bestelling vandaag nog in huis hebben?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn?
- Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
- Wat is de garantie termijn?
- Wat zijn de garantievoorwaarden?